Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Warto być za! Złoty Spinacz dla społecznej inicjatywy

Warto być za! Złoty Spinacz dla społecznej inicjatywy

Warto być za! Złoty Spinacz dla społecznej inicjatywy

CZQ>PL>MARKETING
Warto być za! Złoty Spinacz dla społecznej inicjatywy

Inicjatywa społeczna „Warto być za!” zdobyła Złotego Spinacza 2007 w kategorii Corporate Social Responsibility. Projekt, zainicjowany przez Kompanię Piwowarską w czerwcu 2006 roku, miał na celu wspieranie organizacji pozarządowych, które przeciwdziałają wykluczeniu społecznemu z powodu ubóstwa.



Dzięki tej przedsięwzięciu pomoc otrzymało blisko 9000 osób, w tym:



usamodzielniający się podopieczni domu dla dzieci na Podkarpaciu,
samotne matki z Sosnowca,
niskokwalifikowani bezrobotni z województwa świętokrzyskiego.


Projekt „Warto być za!” jest dowodem na to, że wsparcie lokalnych społeczności ma ogromne znaczenie. Kompania Piwowarska pokazuje, jak odpowiedzialność społeczna może przekładać się na realną pomoc.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.