Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Lenovo wprowadza internetową autoryzację partnerów biznesowych

Lenovo wprowadza internetową autoryzację partnerów biznesowych

Lenovo wprowadza internetową autoryzację partnerów biznesowych

CZQ>PL>MARKETING
Lenovo wprowadza internetową autoryzację partnerów biznesowych

W dniach 31 marca – 12 kwietnia 2008 roku, Lenovo organizuje internetową autoryzację swoich partnerów biznesowych. To doskonała okazja dla firm, które chcą sprzedawać rozwiązania tego renomowanego producenta.



Przedstawiciele zainteresowanych firm powinni odwiedzić stronę www.autoryzacjalenovo2008.pl, gdzie będą mogli przystąpić do dwóch testów. Pierwszy test dotyczy oferty produktowej Lenovo, a drugi skupia się na znajomości technologii ThinkVantage.



Każdy test składa się z 10 pytań, a partnerzy, którzy uzyskają pozytywne wyniki, otrzymają Certyfikaty Autoryzacyjne Lenovo na rok 2008. Dodatkowo, uczestnicy mogą zdobyć punkty w programie lojalnościowym Lenovo G.O.L., co stanowi dodatkową motywację do wzięcia udziału w autoryzacji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.