Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Pracownik nagrodzony: Czy nagrody jubileuszowe wracają do łask?

Pracownik nagrodzony: Czy nagrody jubileuszowe wracają do łask?

Pracownik nagrodzony: Czy nagrody jubileuszowe wracają do łask?

CZQ>PL>MARKETING
Pracownik nagrodzony: Czy nagrody jubileuszowe wracają do łask?

Nagrody jubileuszowe dla pracowników są tematem, który budzi coraz większe zainteresowanie w Polsce. W artykule opublikowanym w Rzeczpospolitej, Anita Błaszczak porusza kwestię ich znaczenia w systemie motywacyjnym. Choć w Polsce nagrody jubileuszowe kojarzone są z czasami PRL, ich obecność w firmach jest wciąż ograniczona.



Krzysztof Kosy, psycholog biznesu, zauważa, że na zachodzie, a zwłaszcza w USA, nagrody te są ważnym elementem kultury doceniania ludzi. W Polsce jednak, ich popularność maleje, mimo że istnieją w sferze budżetowej oraz w dużych, często państwowych przedsiębiorstwach.



Ewa Lis, rzecznik Hewlett-Packard, podkreśla, że nagrody jubileuszowe mogą być kluczem do zwiększenia motywacji w zespołach. Warto zastanowić się, czy nie warto wprowadzić ich do polskiej rzeczywistości zawodowej na nowo.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRHR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.