Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Antynagrody Marketingu Sportowego 2007 - Kto Zasłużył na Krytykę?

Antynagrody Marketingu Sportowego 2007 - Kto Zasłużył na Krytykę?

Antynagrody Marketingu Sportowego 2007 - Kto Zasłużył na Krytykę?

CZQ>PL>MARKETING
Antynagrody Marketingu Sportowego 2007 - Kto Zasłużył na Krytykę?

Redakcja portalu MarketingSportowy.pl ogłosiła wyniki antynagród marketingu sportowego „Poza podium” za rok 2007. To wydarzenie ma na celu zwrócenie uwagi na największe wpadki w marketingu sportowym.


Za największą porażkę roku uznano postępowanie firmy Polkomtel, która ubierała reprezentantów Polski w niebieskie stroje korporacyjne Plusa podczas oficjalnych meczów. Taki krok spotkał się z falą krytyki ze strony kibiców, którzy uważali, że brak identyfikacji z barwami narodowymi był nie do przyjęcia.


Drugie i trzecie miejsca w tej niechlubnej klasyfikacji zajęły Polski Związek Koszykówki oraz Telewizja Polska. PZK został skrytykowany za brak działań na rzecz poprawy popularności koszykówki, a TVP za chaotyczne wprowadzenie kanału TVP Sport, co przyczyniło się do utraty pozycji na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.