Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wyniki badania zaufania w Polsce: Czy biznes może zyskać nasze zaufanie?

Wyniki badania zaufania w Polsce: Czy biznes może zyskać nasze zaufanie?

Wyniki badania zaufania w Polsce: Czy biznes może zyskać nasze zaufanie?

CZQ>PL>MARKETING
Wyniki badania zaufania w Polsce: Czy biznes może zyskać nasze zaufanie?

Już 30 stycznia w Pałacu Sobańskich w Warszawie odbędzie się prezentacja wyników dziewiątej edycji badania Edelman Trust Barometer. Wydarzenie to z pewnością przyciągnie uwagę mediów oraz liderów opinii.



Tegoroczną edycję podsumuje David Brain, prezes Edelman Europe, który przedstawi najważniejsze wnioski dotyczące zaufania w Polsce. Wśród gości znajdzie się również William Chasey, prezes Foundation for Corporate Social Responsibility, który poruszy temat społecznej odpowiedzialności biznesu.



Badanie to ma na celu zrozumienie, jak opinia publiczna postrzega instytucje oraz międzynarodowe firmy. Edelman Annual Trust Barometer bada zaufanie do różnych źródeł informacji, co jest kluczowe w dzisiejszym świecie pełnym dezinformacji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.