Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Przyszłość wideokonferencji: Co czeka rynek do 2029 roku?

Przyszłość wideokonferencji: Co czeka rynek do 2029 roku?

Przyszłość wideokonferencji: Co czeka rynek do 2029 roku?

CZQ>PL>MARKETING
Przyszłość wideokonferencji: Co czeka rynek do 2029 roku?

Globalny rynek wideokonferencji osiągnął w 2024 roku wartość 18 miliardów dolarów, co oznacza wzrost o 5 proc. – wynika z analizy Omdia. Interesujący jest fakt, że tylko 6 proc. sal konferencyjnych jest wyposażonych w odpowiedni sprzęt do wideokonferencji.



Region EMEA, który posiada 27 proc. udziału w rynku, obecnie zmaga się z oznakami stagnacji. Jak zauważa główna analityczka Omdia, Prachi Nema, kluczowe dla dalszego rozwoju jest zaimplementowanie AI w firmach, co może przynieść znaczące korzyści w zakresie narzędzi do współpracy.



W obliczu rosnącej popularności pracy hybrydowej, rynek wideokonferencji ma szansę na dalszy rozwój co najmniej do 2029 roku. Firmy muszą jednak podjąć działania, aby nadążyć za zmieniającymi się wymaganiami i oczekiwaniami pracowników.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.