Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Inkubator mBanku: Rewolucja w Obsłudze Klienta dzięki GenAI

Inkubator mBanku: Rewolucja w Obsłudze Klienta dzięki GenAI

Inkubator mBanku: Rewolucja w Obsłudze Klienta dzięki GenAI

CZQ>PL>MARKETING
Inkubator mBanku: Rewolucja w Obsłudze Klienta dzięki GenAI

mBank wprowadza nową jakość obsługi klienta dzięki swojemu wewnętrznemu inkubatorowi, który powstał ponad rok temu. Jego celem jest rozwój rozwiązań opartych na generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI).



Rozwiązania te już działają w kilku kluczowych obszarach, takich jak reklamacje, analiza danych oraz jakość obsługi. Dzięki nim, pracownicy mBanku otrzymują wsparcie w codziennych obowiązkach, co znacząco wpływa na poprawę jakości świadczonych usług.



Warto podkreślić, że każde z wprowadzonych rozwiązań ma potencjał do wykorzystania w różnych działach banku. Innowacyjność mBanku w podejściu do AI może być kluczowym czynnikiem w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.