Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Credit Agricole wspiera język migowy dla dzieci

Credit Agricole wspiera język migowy dla dzieci

Credit Agricole wspiera język migowy dla dzieci

CZQ>PL>MARKETING
Credit Agricole wspiera język migowy dla dzieci

Wrocławska Fundacja FONIS uruchomiła nowy cykl warsztatów, które mają na celu integrację dzieci słyszących i niesłyszących. Dzieci uczestniczące w zajęciach uczą się podstaw języka migowego, co pozwala im na wzajemne poznanie swoich światów.



Bank Credit Agricole po raz kolejny objął patronatem tę inicjatywę, która jest już drugą edycją programu. Jak podkreśla Renata Maciejewska, prezes Fundacji FONIS, tego typu warsztaty są wyjątkowo potrzebne i cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony szkół oraz organizatorów zajęć dydaktyczno-wychowawczych.



W zeszłym roku projekt „Migamy razem” przyciągnął uwagę i zapotrzebowanie na takie zajęcia przewyższało dostępne godziny. To świadczy o rosnącej potrzebie integracji i komunikacji między dziećmi z różnych środowisk.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.