Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polacy uczą się o prawach konsumenta na własnych błędach

Polacy uczą się o prawach konsumenta na własnych błędach

Polacy uczą się o prawach konsumenta na własnych błędach

CZQ>PL>MARKETING
Polacy uczą się o prawach konsumenta na własnych błędach

Co trzeci Polak zdobywa wiedzę na temat praw konsumenckich poprzez doświadczenia, które zyskał na własnej skórze. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Amazon oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna wynika, że 37 proc. Polaków ocenia swoją wiedzę w tej dziedzinie jako dobrą lub bardzo dobrą, co stanowi podwojenie w porównaniu do roku 2024.



Mimo tego, połowa ankietowanych wyraża potrzebę lepszego zrozumienia zagadnień związanych z ochroną przed niechcianymi subskrypcjami oraz dochodzeniem swoich racji. Warto zauważyć, że 85 proc. badanych ocenia swój stan wiedzy jako bardzo dobry, jednak istnieje wiele obszarów, w których Polacy czują się niepewnie.



Rosnąca świadomość społeczna w zakresie praw konsumenckich jest kluczowa. Uświadamianie sobie własnych praw oraz obowiązków może znacząco wpłynąć na poprawę sytuacji na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.