Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Finansowa wojna płci – stereotypy w zarządzaniu budżetem

Finansowa wojna płci – stereotypy w zarządzaniu budżetem

Finansowa wojna płci – stereotypy w zarządzaniu budżetem

CZQ>PL>MARKETING
Finansowa wojna płci – stereotypy w zarządzaniu budżetem

Najnowsze badanie „Finanse w parach 2025”, zrealizowane przez Krajowy Rejestr Długów, ujawnia niepokojące stereotypy dotyczące ról płci w związku. W Polsce panuje przekonanie, że kobiety są bardziej gospodarne, podczas gdy mężczyźni lepiej radzą sobie w sprawach finansowych.

Badania pokazują, że żadna ze stron nie chce oddać władzy nad domowym budżetem. W praktyce, zarówno kobiety, jak i mężczyźni, wolą utrzymywać kontrolę nad wspólnymi finansami, co prowadzi do konfliktów i braku zaufania.

W niektórych aspektach dotyczących pieniędzy, pary niemal nic o sobie nie wiedzą. Ta sytuacja tworzy atmosferę finansowej wojny płci, w której każdy stara się utrzymać swoją pozycję. Jakie będą konsekwencje tego stanu rzeczy?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.