Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wirtualna Rzeczywistość na Wyżynach: Rynek VR w Produkcji Wzrośnie 7-Krotnie do 2032!

Wirtualna Rzeczywistość na Wyżynach: Rynek VR w Produkcji Wzrośnie 7-Krotnie do 2032!

Wirtualna Rzeczywistość na Wyżynach: Rynek VR w Produkcji Wzrośnie 7-Krotnie do 2032!

CZQ>PL>MARKETING
Wirtualna Rzeczywistość na Wyżynach: Rynek VR w Produkcji Wzrośnie 7-Krotnie do 2032!

Według najnowszych prognoz Fortune Business Insights, rynek wirtualnej rzeczywistości (VR) w produkcji ma wzrosnąć 7-krotnie do 2032 roku. Wydatki na rozwiązania VR w tym segmencie mają rosnąć w zawrotnym tempie 27,2% rocznie w latach 2024-2032.

Wartość rynku wzrośnie z 5,69 miliarda dolarów w 2024 roku do 38,93 miliarda dolarów do 2032 roku. Prognoza obejmuje zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie do symulacji VR, co wskazuje na rosnące zainteresowanie tą technologią.

Analitycy zauważają, że VR przechodzi z niszy do zastosowań głównego nurtu, koncentrując się na doskonaleniu umiejętności oraz symulacjach, które ułatwiają praktyczne szkolenia w firmach. Dodatkowo, dostępność przystępnych cenowo i wydajnych urządzeń VR sprzyja temu trendowi.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.