6 mln zł kary dla Della od UOKiK - Co to oznacza dla rynku?

6 mln zł kary dla Della od UOKiK - Co to oznacza dla rynku?

CZQ>PL>MARKETING
6 mln zł kary dla Della od UOKiK - Co to oznacza dla rynku?

Prezes UOKiK nałożył na firmę Dell karę w wysokości 6 mln zł za udzielenie nieprawdziwych informacji podczas postępowania wyjaśniającego. To ważne wydarzenie, które może wpłynąć na przyszłość działań marketingowych tej firmy w Polsce.

W trakcie postępowania Dell odpowiadał na pytania dotyczące przedsiębiorców, którzy wystąpili o oferty dla tego samego klienta. Okazało się, że spółka wprowadziła w błąd, nie przedstawiając ofert cenowych i nie tłumacząc przyczyn tego działania.

Dodatkowo, prezes UOKiK, Tomasz Chróstny, zobowiązał Della do zmiany praktyk, co może wskazywać na poważne naruszenia zasad konkurencji w sprzedaży rozwiązań i produktów marki.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.