VeloBank walczy z cyberzagrożeniami - nowa kampania edukacyjna!
VeloBank walczy z cyberzagrożeniami - nowa kampania edukacyjna!

VeloBank rozpoczyna nową kampanię, która ma na celu zwiększenie cyfrowej świadomości klientów. W świetle alarmujących statystyk, według których 66% firm w Polsce obawia się ataku hakerskiego w ciągu najbliższych dwóch lat, potrzeba edukacji staje się jeszcze bardziej paląca.
W odpowiedzi na te obawy, bank wprowadza szereg materiałów edukacyjnych, które będą dostępne od października w różnych kanałach komunikacji. Celem kampanii jest podniesienie świadomości zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i firmowych. To istotny krok, zwłaszcza że tylko 2% organizacji deklaruje wysoki poziom odporności na cyberzagrożenia.
Inicjatywa VeloBanku wpisuje się w Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa, który jest organizowany przez Komisję Europejską. W październiku w krajach UE odbywają się różne wydarzenia mające na celu promowanie bezpieczeństwa w sieci.
Na podstawie: Źródła









