VeloBank walczy z cyberzagrożeniami - nowa kampania edukacyjna!

VeloBank walczy z cyberzagrożeniami - nowa kampania edukacyjna!

CZQ>PL>MARKETING
VeloBank walczy z cyberzagrożeniami - nowa kampania edukacyjna!

VeloBank rozpoczyna nową kampanię, która ma na celu zwiększenie cyfrowej świadomości klientów. W świetle alarmujących statystyk, według których 66% firm w Polsce obawia się ataku hakerskiego w ciągu najbliższych dwóch lat, potrzeba edukacji staje się jeszcze bardziej paląca.

W odpowiedzi na te obawy, bank wprowadza szereg materiałów edukacyjnych, które będą dostępne od października w różnych kanałach komunikacji. Celem kampanii jest podniesienie świadomości zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i firmowych. To istotny krok, zwłaszcza że tylko 2% organizacji deklaruje wysoki poziom odporności na cyberzagrożenia.

Inicjatywa VeloBanku wpisuje się w Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa, który jest organizowany przez Komisję Europejską. W październiku w krajach UE odbywają się różne wydarzenia mające na celu promowanie bezpieczeństwa w sieci.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.