Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe technologie, nowe obawy: AI a cyberbezpieczeństwo

Nowe technologie, nowe obawy: AI a cyberbezpieczeństwo

Nowe technologie, nowe obawy: AI a cyberbezpieczeństwo

CZQ>PL>MARKETING
Nowe technologie, nowe obawy: AI a cyberbezpieczeństwo

Rozwój sztucznej inteligencji wprowadza nowe wyzwania w obszarze cyberbezpieczeństwa. Z badania EY – Human Risk in Cybersecurity – wynika, że 80% respondentów wyraża zaniepokojenie możliwością wykorzystania AI do przeprowadzania cyberataków.

Ponad połowa uczestników badania (53%) obawia się, że ich organizacje mogą stać się celem hakerów. Co więcej, 34% martwi się, że ich własne działania mogą narażać pracodawców na niebezpieczeństwo. To alarmujące dane, które podkreślają rosnące ryzyko w erze cyfrowej.

Interesujący jest fakt, że strach przed cyberatakami jest szczególnie wysoki wśród młodszych pokoleń, które często czują się mniej przygotowane do reagowania na zagrożenia. Pracownicy muszą być świadomi potencjalnych niebezpieczeństw i działań, które mogą podjąć w celu ich minimalizacji.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.