Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Pogłębia się luka kompetencyjna w zakresie cyberbezpieczeństwa

Pogłębia się luka kompetencyjna w zakresie cyberbezpieczeństwa

Pogłębia się luka kompetencyjna w zakresie cyberbezpieczeństwa

CZQ>PL>MARKETING
Pogłębia się luka kompetencyjna w zakresie cyberbezpieczeństwa

W 2024 roku luka kompetencyjna w obszarze cyberbezpieczeństwa osiąga krytyczny poziom. Według szacunków ISC2, globalnej organizacji ekspertów, na świecie brakuje około 4 milionów specjalistów w tej dziedzinie. To alarmujące dane, które powinny skłonić do refleksji zarówno firmy, jak i instytucje edukacyjne.



Raport Fortinet, opublikowany w 2024 roku, ujawnia, że 70% przedsiębiorstw zmaga się z niedoborem umiejętności w zakresie ochrony cyfrowych zasobów IT. Taki stan rzeczy stwarza dodatkowe ryzyko, które może prowadzić do poważnych konsekwencji, w tym wzrostu liczby włamań.



Jednym z kluczowych wniosków jest zauważona korelacja między brakiem kompetencji a nasilającymi się atakami cybernetycznymi. W obliczu rosnących zagrożeń, konieczne staje się przyspieszenie działań na rzecz edukacji i szkolenia w obszarze cyberbezpieczeństwa.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.