4-dniowy tydzień pracy: Przyszłość czy utopia?

4-dniowy tydzień pracy: Przyszłość czy utopia?

CZQ>PL>MARKETING
4-dniowy tydzień pracy: Przyszłość czy utopia?

Myślisz o 4-dniowym tygodniu pracy? W dotychczasowych programach pilotażowych zaobserwowano imponujące wyniki. Wzrost dobrostanu pracowników osiągnięto w 82% firm, a rotacja zatrudnienia spadła o 40%. Ponadto, pracodawcy mogli zaoszczędzić niemal 2 mln zł rocznie.

Krótszy czas pracy szczególnie dobrze przyjął się na Islandii, gdzie 86% pracowników korzysta z tego rozwiązania lub ma taką możliwość. Mimo to, polscy pracodawcy pozostają sceptyczni — 51% z nich uważa, że w ich branży jest to niemożliwe.

Jak pokazują dane ClickMeeting, 54% Polaków wolałoby pracować zdalnie lub hybrydowo jako alternatywę. Czy przyszłość pracy kryje w sobie krótsze tygodnie czy inne rozwiązania?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPHR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.