Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Adyen i Prada Group: Nowa Era Płatności Luksusowych

Adyen i Prada Group: Nowa Era Płatności Luksusowych

Adyen i Prada Group: Nowa Era Płatności Luksusowych

CZQ>PL>MARKETING
Adyen i Prada Group: Nowa Era Płatności Luksusowych

Grupa Adyen ogłosiła strategiczne partnerstwo z Prada Group, które ma na celu unowocześnienie rozwiązań płatniczych w sklepach. To innowacyjne podejście wpisuje się w coraz bardziej popularną strategię omnichannel, która łączy różne kanały sprzedaży.



Wykorzystując jedną platformę technologii finansowych, Adyen umożliwia Prada Group dostarczanie swoim klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się spójnym i wygodnym procesem płatności, co jest kluczowe w luksusowym segmencie rynku.



Według badania Retail Report 2024 przeprowadzonego przez Adyen, aż 55% kupujących może porzucić zakupy, jeśli nie będą mieli możliwości dokonania płatności w preferowany sposób. To pokazuje, jak ważne jest dostosowanie się do oczekiwań klientów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.