Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polacy za czterodniowym tygodniem pracy!

Polacy za czterodniowym tygodniem pracy!

Polacy za czterodniowym tygodniem pracy!

CZQ>PL>MARKETING
Polacy za czterodniowym tygodniem pracy!

63% Polaków popiera postulat czterodniowego tygodnia pracy, o ile wynagrodzenie pozostanie na dotychczasowym poziomie. Największymi zwolennikami tej idei są osoby młode, w wieku do 34 lat.

Badania przeprowadzone przez Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna objęły ponad 11 tys. osób powyżej 18. roku życia. Wyniki pokazują, że temat skrócenia tygodnia pracy zyskuje na popularności, nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach europejskich.

W dyskusjach pojawiają się różne koncepcje, w tym zmiany w dziennym czasie pracy oraz możliwość redukcji wynagrodzenia. Warto przyjrzeć się opiniom Polaków, aby zrozumieć, jakie są ich oczekiwania w tej kwestii.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

BIZNESHR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.