Rosnące koszty i nieuczciwi kontrahenci: zmora mikroprzedsiębiorców

Rosnące koszty i nieuczciwi kontrahenci: zmora mikroprzedsiębiorców

CZQ>PL>MARKETING
Rosnące koszty i nieuczciwi kontrahenci: zmora mikroprzedsiębiorców

Ponad 40% mikroprzedsiębiorców obawia się wzrostu kosztów prowadzenia działalności, co potwierdzają wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez UCE RESEARCH. Wśród 597 badanych, również podobny odsetek wskazuje na problem nierzetelnych kontrahentów.



Obawy te są zrozumiałe, ponieważ rosnące koszty mogą znacząco wpłynąć na rentowność małych firm. W ciągu ostatnich lat wiele mikroprzedsiębiorstw zmaga się z trudnościami finansowymi, które wynikają z rosnących wydatków oraz niepewności na rynku.



W kontekście tych wyzwań, kluczowe staje się dla przedsiębiorców poszukiwanie solidnych partnerów biznesowych oraz strategii, które pomogą w zminimalizowaniu ryzyka finansowego. W przeciwnym razie, obawy mogą przerodzić się w rzeczywiste problemy, które mogą zagrażać dalszemu rozwojowi ich działalności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

BIZNESPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.