Nowe funkcje bezpieczeństwa w aplikacji IKO i serwisie iPKO

Nowe funkcje bezpieczeństwa w aplikacji IKO i serwisie iPKO

CZQ>PL>MARKETING
Nowe funkcje bezpieczeństwa w aplikacji IKO i serwisie iPKO

Klienci PKO Banku Polskiego mogą teraz korzystać z nowych narzędzi, które zwiększają ich cyberbezpieczeństwo. Aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy iPKO wprowadzają innowacyjne funkcje, które mają na celu lepszą ochronę wrażliwych danych użytkowników.



W IKO wprowadzono tryb dyskretny, który umożliwia ukrycie stanu konta oraz innych produktów finansowych na ekranie głównym. Dzięki temu klienci mogą czuć się bardziej bezpiecznie, zwłaszcza podczas zakupów biletów komunikacyjnych.



Natomiast w iPKO, przy zmianie hasła, klienci otrzymają informację, czy proponowane przez nich nowe hasło znajduje się na liście haseł skompromitowanych. To ważny krok w kierunku ochrony przed cyberatakami i zapewnienia bezpieczeństwa finansowego użytkowników.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.