Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Złe doświadczenia w e-handlu: Co mówią eksperci?

Złe doświadczenia w e-handlu: Co mówią eksperci?

Złe doświadczenia w e-handlu: Co mówią eksperci?

CZQ>PL>MARKETING
Złe doświadczenia w e-handlu: Co mówią eksperci?

Eksperci zauważają, że lutowe dane GUS o handlu i e-handlu wskazują na kontynuację spadku udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej. Zjawisko to ma miejsce od lat, a luty jest miesiącem, który regularnie potwierdza tę tendencję.



Grzegorz Rudno-Rudziński, managing partner w Unity Group, podkreśla, że po peakowym momencie na koniec listopada, nastąpił spadek w grudniu i styczniu, a wyniki z lutego tylko to potwierdzają. Dane makroekonomiczne pokazują, że znajdujemy się w interesującym momencie, gdzie trendy spadkowe zaczynają się krzyżować z pierwszymi oznakami wzrostu.



Wzrost ten manifestuje się w nowych inwestycjach oraz zwiększonym ruchu w branży budowlanej. Czy to oznacza, że e-handel zyska nową dynamikę? Czas pokaże.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.