Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Cyfrowa Transformacja w Green Holding: Wyzwania i Przyszłość

Cyfrowa Transformacja w Green Holding: Wyzwania i Przyszłość

Cyfrowa Transformacja w Green Holding: Wyzwania i Przyszłość

CZQ>PL>MARKETING
Cyfrowa Transformacja w Green Holding: Wyzwania i Przyszłość

Adrian Nawrocki, dyrektor IT w Green Holding, dzieli się doświadczeniami z realizacji projektów transformacyjnych w polskich i zagranicznych spółkach. Transformacja cyfrowa stała się kluczowym elementem strategii rozwoju, odpowiadając na dynamiczne zmiany w branży.



W 2020 roku podjęto decyzję o rozpoczęciu cyfrowej transformacji, co miało na celu zwiększenie sprawności produkcyjnej oraz wdrożenie rozwiązań zgodnych z strategią ESG. Projekt objął wiele obszarów, w tym optymalizację procesów i wprowadzenie nowych technologii.



Największym wyzwaniem, z którym się zmierzono, była integracja różnych systemów oraz dostosowanie ich do potrzeb rynku. W najbliższej przyszłości Green Holding planuje dalsze etapy transformacji, które mają na celu jeszcze lepsze wykorzystanie potencjału technologii.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.