Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Luki w odporności biznesowej: Nowe badania ujawniają niepokojące fakty

Luki w odporności biznesowej: Nowe badania ujawniają niepokojące fakty

Luki w odporności biznesowej: Nowe badania ujawniają niepokojące fakty

CZQ>PL>MARKETING
Luki w odporności biznesowej: Nowe badania ujawniają niepokojące fakty

Kierownictwo firm z różnych branż odkrywa, że ich organizacje nie są tak odporne, jak powinny być. Z badania SAS Resiliency Rules wynika, że tylko jedna trzecia respondentów ocenia swoje przedsiębiorstwa jako silne w zakresie pięciu kryteriów odporności. Aż 60 proc. z nich wskazało, że w każdym z tych obszarów jest miejsce na poprawę.



Najwięcej do usprawnienia zauważono w dwóch kluczowych dziedzinach: szybkości i zwinności oraz kulturze i edukacji dotyczącej lepszego wykorzystania danych. Przytłaczające wyniki pokazują, że tylko około jedna piąta respondentów czuje, że ich firmy są silne w obszarze szybkości i zwinności.



To wyzwanie dla organizacji, które chcą nie tylko przetrwać, ale i rozwijać się w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym. Wzmocnienie odporności nie jest już tylko opcją, ale koniecznością.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.