Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe partnerstwo: Execon i SAS zmieniają oblicze rynku IT

Nowe partnerstwo: Execon i SAS zmieniają oblicze rynku IT

Nowe partnerstwo: Execon i SAS zmieniają oblicze rynku IT

CZQ>PL>MARKETING
Nowe partnerstwo: Execon i SAS zmieniają oblicze rynku IT

Execon nawiązał współpracę z SAS, co zapowiada rewolucję w dostarczaniu zautomatyzowanych rozwiązań analitycznych. Nowa kooperacja ma na celu wspieranie firm w podejmowaniu decyzji opartych na danych oraz sztucznej inteligencji.



W ramach tej współpracy, przedsiębiorstwa z różnych branż, takich jak bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, sektor retail oraz administracja publiczna, zyskają dostęp do innowacyjnych narzędzi, które mogą przyspieszyć ich rozwój i umocnić pozycję na rynku.



Przedstawiciele obu firm podkreślają, że ich celem jest nie tylko wprowadzenie najnowszych technologii, ale także zwiększenie efektywności oraz innowacyjności w działalności klientów. Execon, z 11-letnim doświadczeniem w branży, ma na celu tworzenie rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby współczesnego biznesu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.