Polacy chcą kontrolować technologię – wyniki badania ING

Polacy chcą kontrolować technologię – wyniki badania ING

CZQ>PL>MARKETING
Polacy chcą kontrolować technologię – wyniki badania ING

Polacy są coraz bardziej otwarci na automatyzację w różnych aspektach swojego życia, jednak pod jednym warunkiem – muszą mieć poczucie kontroli nad wykorzystywaną technologią. Ostatnie badanie przeprowadzone na zlecenie ING Banku Śląskiego wykazało, że użytkownicy chcą, aby to oni podejmowali ostateczne decyzje.

Respondenci zaufali najbardziej bankom, które dostarczają rozwiązania ułatwiające codzienność. W przeciwieństwie do tego, firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję znalazły się na przeciwnym biegunie zaufania, co może budzić obawy. Oczekiwania Polaków wskazują na potrzebę komunikacji i transparentności.

Wyniki badania pokazują, że zaufanie do dostawców technologii jest kluczowe. Polacy chcą, aby technologia wspierała ich w codziennym życiu, ale jednocześnie nie chcą być jej niewolnikami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.