Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

VeloBank z nowym zespołem PR - co to oznacza dla wizerunku banku?

VeloBank z nowym zespołem PR - co to oznacza dla wizerunku banku?

VeloBank z nowym zespołem PR - co to oznacza dla wizerunku banku?

CZQ>PL>MARKETING
VeloBank z nowym zespołem PR - co to oznacza dla wizerunku banku?

VeloBank ogłasza zmiany w swoim zespole Public Relations, co ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz relacji z mediami. Od sierpnia 2023 roku, rzecznikiem prasowym banku została Monika Banyś, która przejęła obowiązki po Arku Wietrzyku.

Nowa strategia komunikacyjna, którą prowadzi Urszula Maciejewska, ma na celu budowanie świadomości marki oraz wdrażanie projektów CSR. Ignacy Słoński, odpowiedzialny za komunikację podczas konferencji oraz pozycjonowanie ekspertów, wprowadza innowacje w kontaktach z interesariuszami.

Justyna Bogucka-Kwella, zajmująca się PR produktów bankowych, dopełnia zespół, który pod kierownictwem Katarzyny Koper ma za zadanie umocnić pozycję VeloBanku na rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.