Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Open Loyalty Rozwija Program Lojalnościowy dla Graczy w USA

Open Loyalty Rozwija Program Lojalnościowy dla Graczy w USA

Open Loyalty Rozwija Program Lojalnościowy dla Graczy w USA

CZQ>PL>MARKETING
Open Loyalty Rozwija Program Lojalnościowy dla Graczy w USA

Open Loyalty, polska firma technologiczna, z sukcesem rozbudowuje program lojalnościowy dla amerykańskiego fintechu Ugami. Program ten, skierowany do graczy, wykorzystuje innowacyjne podejście, łącząc walutę lojalnościową z grywalizacją.



Użytkownicy mogą korzystać z unikalnej karty debetowej, która już przyciągnęła ponad 260 tysięcy osób na listę oczekujących. Dzięki tej karcie, zaangażowani gracze mogą zdobywać Ugipoints, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody, takie jak produkty i usługi związane z grami oraz sprzęt komputerowy.



To innowacyjne podejście ma na celu nie tylko zwiększenie zaangażowania, ale również wzbogacenie doświadczeń graczy w świecie finansów. Open Loyalty stawia na rozwój i dostosowanie się do potrzeb rynku amerykańskiego, co może przynieść wymierne korzyści.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.