Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Zmagania z grawitacją danych: Nowe możliwości dla dostawców HPC

Zmagania z grawitacją danych: Nowe możliwości dla dostawców HPC

Zmagania z grawitacją danych: Nowe możliwości dla dostawców HPC

CZQ>PL>MARKETING
Zmagania z grawitacją danych: Nowe możliwości dla dostawców HPC

W minionych miesiącach branża nowych technologii niemal oszalała na punkcie sztucznej inteligencji. Wszyscy zastanawiają się, na ile nowe narzędzia, takie jak ChatGPT czy DALL·E 2, wpłyną na rynek pracy. Jednak mniej mówi się o wymaganiach, jakie musi spełniać infrastruktura potrzebna do wykonywania obliczeń na ogromnych zbiorach danych.



Duża szansa otwiera się przed dostawcami HPC (High-performance computing), czyli systemów obliczeniowych dużych mocy. Takie rozwiązania do niedawna znajdowały zastosowanie w badaniach akademickich, ale wraz ze wzrostem danych sytuacja się zmienia.



Wspomniana sztuczna inteligencja, a także wirtualna rzeczywistość czy projektowanie autonomicznych samochodów, wymagają potężnych mocy obliczeniowych. Branża HPC staje przed nowymi wyzwaniami, które mogą przynieść ogromne korzyści.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.