Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Firmy wolą inwestować niż płacić kontrahentom na czas

Firmy wolą inwestować niż płacić kontrahentom na czas

Firmy wolą inwestować niż płacić kontrahentom na czas

CZQ>PL>MARKETING
Firmy wolą inwestować niż płacić kontrahentom na czas

Według badania Rzetelnej Firmy, aż 77 proc. przedsiębiorców uważa, że etyka powinna być priorytetem w działaniach biznesowych. W branży produkcyjnej ten odsetek wynosi nawet 83 proc., co świadczy o wysokiej świadomości etycznej w tym sektorze.

Jednakże, 8 proc. firm - szczególnie z branży budowlanej - ma odmienne zdanie, dostrzegając uzasadnienie dla braku uczciwości w pewnych sytuacjach. Co ciekawe, co czwartego przedsiębiorcę przekonuje, że czasami lepiej jest postawić na interesy niż zasady.

Pomimo tych rozbieżności, ponad połowa przedsiębiorców, w tym 63 proc. firm produkcyjnych, deklaruje bezwzględną uczciwość. Zaskakujące jest jednak, że 12 proc. przedsiębiorców nie chce zwrócić omyłkowej nadpłaty, co budzi pytania o etykę w biznesie.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.