Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe przepisy dla e-sprzedawców: Co musisz wiedzieć!

Nowe przepisy dla e-sprzedawców: Co musisz wiedzieć!

Nowe przepisy dla e-sprzedawców: Co musisz wiedzieć!

CZQ>PL>MARKETING
Nowe przepisy dla e-sprzedawców: Co musisz wiedzieć!

Od 2024 roku, platformy e-commerce będą miały obowiązek raportowania transakcji sprzedawców do skarbówki. To zmiana, która wpłynie na wiele biznesów działających w internecie.



Sprzedawcy, którzy przekroczą roczny obrót 2 tys. euro (około 9,3 tys. zł) oraz zrealizują co najmniej 20 transakcji, znajdą się w wykazie dla fiskusa. Ważne jest, że te warunki są łączne dla jednego portalu, co oznacza, że sprzedawcy mogą handlować na kilku platformach, nie obawiając się o raportowanie, jeśli na każdej z nich ich obrót będzie niższy niż 2 tys. euro.



Projekt nowych przepisów jest już w trakcie konsultacji, które potrwają do 1 marca br. To kolejny krok w stronę większej transparentności w e-handlu, co wzbudza różnorodne emocje wśród sprzedawców.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.