ING wprowadza cyberbezpieczeństwo w Robloxie!

ING wprowadza cyberbezpieczeństwo w Robloxie!

CZQ>PL>MARKETING
ING wprowadza cyberbezpieczeństwo w Robloxie!

ING zaskakuje, wprowadzając nową wersję Miasta ING w popularnej grze Roblox. Główna tematyka kampanii to cyberbezpieczeństwo, które staje się coraz bardziej istotne w dobie rosnących zagrożeń w sieci.

Na inaugurację odbył się pierwszy polski koncert w „Mieście ING”, który zainaugurował kampanię edukacyjną. Celem jest uświadomienie młodym użytkownikom, że cyberzagrożenia mogą pojawić się w najmniej spodziewanych momentach. W trakcie wydarzenia, niespodziewanie pojawił się haker, co miało na celu zwrócenie uwagi na istotność tego tematu.

„Miasto ING” zyskało ogromną popularność i jako pierwsza polska komercyjna gra na Robloxie przekroczyła już 1 milion wizyt. Działania ING pokazują, jak ważne jest edukowanie młodzieży w zakresie bezpieczeństwa w sieci.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.