Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Brother wzmacnia dział sprzedaży z Dominiką Kostrzębską

Brother wzmacnia dział sprzedaży z Dominiką Kostrzębską

Brother wzmacnia dział sprzedaży z Dominiką Kostrzębską

CZQ>PL>MARKETING
Brother wzmacnia dział sprzedaży z Dominiką Kostrzębską

Brother ogłasza rozbudowę swojego działu sprzedaży, do którego dołączyła Dominika Kostrzębska. W nowej roli w zespole EUT (End User Team) będzie odpowiedzialna za rozwój kanału sprzedaży produktów skierowanych do klientów końcowych.

W obliczu kryzysu inflacyjnego, jak podkreśla Kostrzębska, kluczowe staje się odpowiednie zaplanowanie budżetu. "Pomagamy klientom zoptymalizować środowisko druku poprzez dobranie odpowiedniego sprzętu drukującego do ich potrzeb" – mówi nowa Account Manager w Brother Polska.

Dominika ma ponad 5-letnie doświadczenie w branży. Wcześniej pełniła funkcję koordynatorki ds. outsourcingu druku w firmie Printex, co czyni ją cennym nabytkiem dla zespołu.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.