Brother wzmacnia dział sprzedaży z Dominiką Kostrzębską
Brother wzmacnia dział sprzedaży z Dominiką Kostrzębską

Brother ogłasza rozbudowę swojego działu sprzedaży, do którego dołączyła Dominika Kostrzębska. W nowej roli w zespole EUT (End User Team) będzie odpowiedzialna za rozwój kanału sprzedaży produktów skierowanych do klientów końcowych.
W obliczu kryzysu inflacyjnego, jak podkreśla Kostrzębska, kluczowe staje się odpowiednie zaplanowanie budżetu. "Pomagamy klientom zoptymalizować środowisko druku poprzez dobranie odpowiedniego sprzętu drukującego do ich potrzeb" – mówi nowa Account Manager w Brother Polska.
Dominika ma ponad 5-letnie doświadczenie w branży. Wcześniej pełniła funkcję koordynatorki ds. outsourcingu druku w firmie Printex, co czyni ją cennym nabytkiem dla zespołu.
Na podstawie: Źródła









