Prosoma zdobywa 14 mln zł na walkę z depresją u pacjentów onkologicznych

Prosoma zdobywa 14 mln zł na walkę z depresją u pacjentów onkologicznych

CZQ>PL>MARKETING
Prosoma zdobywa 14 mln zł na walkę z depresją u pacjentów onkologicznych

Prosoma, innowacyjny startup, pozyskał blisko 14 milionów złotych, aby wspierać pacjentów chorych na raka w ich walce z depresją. Flagowy produkt firmy, Living Well, to certyfikowana aplikacja medyczna, która prowadzi pacjentów od momentu postawienia diagnozy.



Aplikacja Living Well oferuje wsparcie w radzeniu sobie z trudnymi emocjami i stresem. Pomaga również w budowaniu zdrowych nawyków i lepszym zrozumieniu procesu leczenia oraz zdrowienia. Co więcej, jest już dostępna poprzez refundację od największych niemieckich kas chorych.



W przyszłości Prosoma planuje rozwijać swoje produkty, wdrażając rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Celem jest także nawiązanie współpracy z innymi firmami, co może zrewolucjonizować podejście do leczenia pacjentów onkologicznych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.