Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

ArabyAds przejmuje indaHash: Nowa era influencer marketingu!

ArabyAds przejmuje indaHash: Nowa era influencer marketingu!

ArabyAds przejmuje indaHash: Nowa era influencer marketingu!

CZQ>PL>MARKETING
ArabyAds przejmuje indaHash: Nowa era influencer marketingu!

ArabyAds, lider w branży AdTech, ogłosił przejęcie indaHash, polskiej platformy influencer marketingu, co stanowi kluczowy krok w umacnianiu pozycji firmy na globalnym rynku.

Ta strategiczna transakcja nie tylko zwiększa obecność ArabyAds na arenie międzynarodowej, ale również wzbogaca zespół o cenne doświadczenie założycieli indaHash. Od momentu powstania w 2016 roku, indaHash rozwija się dynamicznie, zdobywając uznanie na 115 rynkach.

Do tej pory firma współpracowała z ponad 600 markami, w tym z takimi gigantami jak Adidas. To przejęcie może zrewolucjonizować sposób, w jaki marki angażują influencerów w działania marketingowe.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.