Skoda ujawnia nową identyfikację wizualną i plany elektromobilności

Skoda ujawnia nową identyfikację wizualną i plany elektromobilności

CZQ>PL>MARKETING
Skoda ujawnia nową identyfikację wizualną i plany elektromobilności

Marka motoryzacyjna Skoda w sierpniu 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki w cyfrowych kanałach komunikacji.

Nowe logo, które będzie używane częściej niż dotychczasowy znak słowny „SKODA”, ma na celu podkreślenie nowego języka projektowania. Skoda kładzie nacisk na kompleksową aktualizację tożsamości korporacyjnej.

Co więcej, marka przyspiesza swoją kampanię związaną z elektromobilnością. Do 2026 roku Skoda planuje wprowadzenie na rynek trzech nowych, całkowicie elektrycznych modeli. Na horyzoncie są też kolejne auta z takim napędem w fazie przygotowania.

Nowy język projektowania stworzony przez Skodę ma odpowiadać potrzebom elektrycznej i cyfrowej ery, co może zrewolucjonizować sposób, w jaki postrzegamy tę markę.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.