Skoda ujawnia nową identyfikację wizualną i plany elektromobilności
Skoda ujawnia nową identyfikację wizualną i plany elektromobilności

Marka motoryzacyjna Skoda w sierpniu 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki w cyfrowych kanałach komunikacji.
Nowe logo, które będzie używane częściej niż dotychczasowy znak słowny „SKODA”, ma na celu podkreślenie nowego języka projektowania. Skoda kładzie nacisk na kompleksową aktualizację tożsamości korporacyjnej.
Co więcej, marka przyspiesza swoją kampanię związaną z elektromobilnością. Do 2026 roku Skoda planuje wprowadzenie na rynek trzech nowych, całkowicie elektrycznych modeli. Na horyzoncie są też kolejne auta z takim napędem w fazie przygotowania.
Nowy język projektowania stworzony przez Skodę ma odpowiadać potrzebom elektrycznej i cyfrowej ery, co może zrewolucjonizować sposób, w jaki postrzegamy tę markę.
Na podstawie: Źródła









