Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

UOKiK vs. Autocentrum AAA AUTO: Kontrowersje w sprzedaży aut!

UOKiK vs. Autocentrum AAA AUTO: Kontrowersje w sprzedaży aut!

UOKiK vs. Autocentrum AAA AUTO: Kontrowersje w sprzedaży aut!

CZQ>PL>MARKETING
UOKiK vs. Autocentrum AAA AUTO: Kontrowersje w sprzedaży aut!

Prezes UOKiK, Tomasz Chróstny, wszczął postępowania przeciwko Autocentrum AAA AUTO, uznawanemu za jednego z wiodących dealerów samochodów używanych. Powodem działań były skargi konsumentów, którzy zgłaszali, że zasady sprzedaży były niejasne.



Wielu klientów czuło się wprowadzone w błąd, co wpłynęło na ich decyzje dotyczące zakupu pojazdów. UOKiK zauważył, że na stronach aaaauto.pl oraz otomoto.pl brakowało kluczowych informacji o dodatkowych opłatach, które miały być doliczane do ceny auta.



To nie tylko wpływa na zaufanie do dealera, ale także na cały rynek samochodów używanych. Kiedy klienci nie są odpowiednio informowani, podejmują decyzje na podstawie niepełnych danych, co może prowadzić do poważnych konsekwencji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.