Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Generacja Z: Wybór marek zaangażowanych społecznie

Generacja Z: Wybór marek zaangażowanych społecznie

Generacja Z: Wybór marek zaangażowanych społecznie

CZQ>PL>MARKETING
Generacja Z: Wybór marek zaangażowanych społecznie

Generacja Z w coraz większym stopniu kieruje się wartościami społecznymi w swoich decyzjach zakupowych. Zgodnie z raportem „Edelman Trust Barometer: The New Cascade of Influence”, opublikowanym w czerwcu 2022 roku, 68% młodych ludzi martwi się przyszłością swojego kraju, co wpływa na ich wybór marek.



Wyniki badania pokazują, że reakcje marek na wydarzenia społeczne mają większe znaczenie niż osobiste doświadczenia klientów. Aż 20% respondentów stwierdziło, że to właśnie odpowiedzi firm na kwestie społeczne decydują o ich zakupach, a nie wydarzenia z ich życia osobistego.



Marki, które angażują się społecznie i politycznie, zyskują na znaczeniu w oczach młodszych pokoleń. Dla Generacji Z istotne jest, aby firmy nie tylko sprzedawały produkty, ale również aktywnie brały udział w debatach społecznych i politycznych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.