Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

LinkedIn Obala Mity: Nowa Seria Artykułów dla Użytkowników

LinkedIn Obala Mity: Nowa Seria Artykułów dla Użytkowników

LinkedIn Obala Mity: Nowa Seria Artykułów dla Użytkowników

CZQ>PL>MARKETING
LinkedIn Obala Mity: Nowa Seria Artykułów dla Użytkowników

LinkedIn postanowił rozwiać wątpliwości dotyczące działania swojej platformy, wprowadzając serię postów na blogu zatytułowaną „Mythbusting the Feed”. Celem jest odpowiedzenie na pytania użytkowników i obalenie panujących mitów na temat korzystania z portalu.



W ramach cyklu, LinkedIn udostępnił już dwa filmy, w których Sabry Tozi, VP of Engineering, wyjaśnia, jakie rodzaje rozmów są mile widziane oraz co oznacza bycie profesjonalnym na platformie. To krok w stronę większej przejrzystości i zrozumienia dla użytkowników, którzy często mają wątpliwości co do zasad panujących na LinkedInie.



Serwis zapowiada również przyszłe materiały na temat dystrybucji treści oraz roli algorytmów w obsłudze różnych społeczności. Ostatni wpis ma dotyczyć szczegółów dotyczących wpływu algorytmu na widoczność postów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.