Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Użytkownicy LinkedIn irytują się niechcianymi wiadomościami!

Użytkownicy LinkedIn irytują się niechcianymi wiadomościami!

Użytkownicy LinkedIn irytują się niechcianymi wiadomościami!

CZQ>PL>MARKETING
Użytkownicy LinkedIn irytują się niechcianymi wiadomościami!

Użytkownicy LinkedIn coraz częściej skarżą się na niechciane wiadomości, które wpływają na ich doświadczenia na platformie. Z przeprowadzonej ankiety przez socialmediatoday.com wynika, że to właśnie te wiadomości są głównym źródłem frustracji.



W badaniu, w którym wzięło udział ponad pięć tysięcy osób, respondenci wskazali, że poza niechcianymi wiadomościami, irytujące są również spam, nieistotne powiadomienia oraz scaming. Tego typu aktywności znacząco wpływają na jakość korzystania z platformy.



Dodatkowo, użytkownicy skarżą się na oferty produktów, które są wysyłane tuż po nawiązaniu kontaktu. Takie działania postrzegane są jako natarczywe i nieprzyjemne, co może zniechęcać do dalszego korzystania z LinkedIn.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.