Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rynek notebooków: Spadki i wzrosty w I kw. 2022 r.

Rynek notebooków: Spadki i wzrosty w I kw. 2022 r.

Rynek notebooków: Spadki i wzrosty w I kw. 2022 r.

CZQ>PL>MARKETING
Rynek notebooków: Spadki i wzrosty w I kw. 2022 r.

Według raportu Digitimes Research, rynek notebooków w I kwartale 2022 roku ma szansę na wzrost o 5 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Mimo to, przewiduje się, że dostawy spadną o 10 proc. w stosunku do IV kw. 2021 r.



Głównym powodem spadku zamówień są niższe zapotrzebowania w kanale detalicznym, szczególnie w segmencie tanich sprzętów oraz w edukacji. W aktualnym kwartale popyt skoncentruje się na notebookach dla przemysłu oraz modelach konsumenckich ze średniej i wyższej półki.



Warto jednak zauważyć, że analitycy przewidują poprawę dostępności sprzętu, ponieważ niedobory komponentów mają się zmniejszać. Wciąż jednak można się spodziewać braków, zwłaszcza w przypadku paneli, które cieszą się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród 14-calowych modeli.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.