Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Microsoft broni nowego modelu licencyjnego w Microsoft 365

Microsoft broni nowego modelu licencyjnego w Microsoft 365

Microsoft broni nowego modelu licencyjnego w Microsoft 365

CZQ>PL>MARKETING
Microsoft broni nowego modelu licencyjnego w Microsoft 365

Rodney Clark z Microsoftu musiał stanąć w obronie nowego modelu licencyjnego dotyczącego subskrypcji Microsoft 365. Zmiany te wiążą się z podwyżką cen dla klientów korzystających z planu miesięcznego.

W rozmowie z redakcją CRN, Clark podkreślił: „Wydłużenie subskrypcji na rok zazwyczaj przynosi dodatkowe korzyści.” W celu dostosowania się do rynku, Microsoft wprowadził nową strukturę, która oferuje klientom wybór pomiędzy wyższą miesięczną opłatą a bardziej korzystnym rocznym planem.

Clark zaznaczył, że Microsoft „zawsze postrzegał w ten sposób umowy roczne”, co podkreśla długoterminowe podejście firmy do subskrypcji chmurowych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.