Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Hybrydowy model pracy w IT: Rewolucja po pandemii

Hybrydowy model pracy w IT: Rewolucja po pandemii

Hybrydowy model pracy w IT: Rewolucja po pandemii

CZQ>PL>MARKETING
Hybrydowy model pracy w IT: Rewolucja po pandemii

Według raportu IT Workplace of Tomorrow, po zakończeniu pandemii ponad 82% firm planuje przejście na hybrydowy model pracy. Przed pandemią sytuacja była diametralnie inna, ponieważ aż 67,4% organizacji IT dopuszczało wyłącznie pracę z biura.



Jedynie 30% pracowników miało możliwość pracy hybrydowej, a zaledwie 3,1% mogło wykonywać swoje obowiązki zdalnie. Teraz, dzięki doświadczeniom wyniesionym z pandemii, model hybrydowy staje się standardem w branży technologicznej.



Praca zdalna w IT była wcześniej rzadkością, ale obecnie 82,6% firm dostrzega korzyści płynące z elastyczności, co może przyczynić się do zwiększenia satysfakcji i efektywności pracowników.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.