Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowości w YouTube Shorts: Rozszerzenie Funduszu i Narzędzi Analitycznych

Nowości w YouTube Shorts: Rozszerzenie Funduszu i Narzędzi Analitycznych

Nowości w YouTube Shorts: Rozszerzenie Funduszu i Narzędzi Analitycznych

CZQ>PL>MARKETING
Nowości w YouTube Shorts: Rozszerzenie Funduszu i Narzędzi Analitycznych

YouTube ogłosił aktualizacje do funkcji Shorts, które są istotnym krokiem w stronę wspierania twórców. Zmiany obejmują rozszerzenie funduszu, w ramach którego twórcy otrzymują wynagrodzenie za popularne klipy, na kolejne kraje.



W ramach nowych inicjatyw, YouTube planuje wprowadzenie nowych narzędzi analitycznych w YouTube Studio, co umożliwi twórcom lepsze zrozumienie ich widowni i efektywności publikowanych treści.



Warto przypomnieć, że w latach 2021-2022 YouTube przeznaczy 100 mln dolarów dla najlepszych twórców krótkich filmów, co ma na celu zapewnienie dodatkowego wsparcia i motywacji do działania. Program początkowo dostępny był jedynie w USA, a teraz obejmuje już 30 regionów i dodatkowe 70 rynków.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.