Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Mizerne obniżki cen w Black Friday w Polsce

Mizerne obniżki cen w Black Friday w Polsce

Mizerne obniżki cen w Black Friday w Polsce

CZQ>PL>MARKETING
Mizerne obniżki cen w Black Friday w Polsce

Według najnowszego raportu "Świątecznego Barometru Cenowego" przygotowanego przez Deloitte i Dealavo, ponad 60% sklepów internetowych w Polsce nie wprowadziło żadnych obniżek cen z okazji Black Friday. W przypadku pozostałych, średnie zniżki wyniosły jedynie 3,6%, co jest wynikiem znacznie poniżej oczekiwań konsumentów.



Analiza objęła 789 sklepów oraz najpopularniejsze produkty w 26 kategoriach, takich jak akcesoria elektroniczne, drony, gry, konsole, laptopy, głośniki, smartfony, tablety, telewizory i wearables. Łącznie skontrolowano 404 produkty, jednak reklamowane 70-procentowe upusty okazały się jedynie mitem.



Choć można by usprawiedliwić ostrożność sprzedawców inflacją oraz niedoborem towarów, niskie obniżki cen wciąż rozczarowują klientów, którzy liczyli na większe promocje w tym popularnym okresie zakupowym.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.