Mizerne obniżki cen w Black Friday w Polsce
Mizerne obniżki cen w Black Friday w Polsce

Według najnowszego raportu "Świątecznego Barometru Cenowego" przygotowanego przez Deloitte i Dealavo, ponad 60% sklepów internetowych w Polsce nie wprowadziło żadnych obniżek cen z okazji Black Friday. W przypadku pozostałych, średnie zniżki wyniosły jedynie 3,6%, co jest wynikiem znacznie poniżej oczekiwań konsumentów.
Analiza objęła 789 sklepów oraz najpopularniejsze produkty w 26 kategoriach, takich jak akcesoria elektroniczne, drony, gry, konsole, laptopy, głośniki, smartfony, tablety, telewizory i wearables. Łącznie skontrolowano 404 produkty, jednak reklamowane 70-procentowe upusty okazały się jedynie mitem.
Choć można by usprawiedliwić ostrożność sprzedawców inflacją oraz niedoborem towarów, niskie obniżki cen wciąż rozczarowują klientów, którzy liczyli na większe promocje w tym popularnym okresie zakupowym.
Na podstawie: Źródła









