Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

MŚP w pułapce nowych regulacji unijnych

MŚP w pułapce nowych regulacji unijnych

MŚP w pułapce nowych regulacji unijnych

CZQ>PL>MARKETING
MŚP w pułapce nowych regulacji unijnych

MŚP mogą fatalnie wyjść na nowych unijnych regulacjach cyfrowych. Miał być bat na cyfrowych gigantów, a wyszło tak, że to małe i średnie przedsiębiorstwa muszą obawiać się nowych przepisów z Brukseli.



Proponowane w obecnym kształcie unijne regulacje – akty DMA (o rynkach cyfrowych) i DSA (o usługach cyfrowych) – niekorzystnie wpłyną na działalność MŚP w UE. Michał Kanownik, prezes Związku Cyfrowa Polska, ostrzega, że nowe przepisy mogą ograniczyć możliwości komunikacji z klientami.



Mniejsze podmioty alarmują, że grożą im restrykcje dotyczące reklam online, co może prowadzić do ich niewidoczności w sieci. W obliczu tych wyzwań, przyszłość MŚP w Unii Europejskiej staje się coraz bardziej niepewna.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.