Polsko-Francuska Integracja E-commerce: Nowe Możliwości Dla Sprzedawców
Polsko-Francuska Integracja E-commerce: Nowe Możliwości Dla Sprzedawców

Polska platforma sklepowa Idosell nawiązała współpracę z francuskim serwisem Cdiscount, co otwiera nowe możliwości dla sprzedawców. Dzięki tej integracji, sprzedawcy korzystający z Idosell będą mogli w łatwy sposób dotrzeć do francuskiego rynku.
Obecnie z platformy Idosell korzysta ponad 6,5 tys. sklepów internetowych, a w 2020 roku wartość sprzedaży wyniosła 12,5 mld zł. To świadczy o jej znaczeniu na polskim rynku e-commerce.
Partnerstwo z Cdiscount, który jest największym marketplace we Francji po Amazonie, to kolejny krok w strategii rozwoju IdoSell. Cdiscount działa od 1998 roku i obsługuje ponad 10 tys. sprzedawców z ponad 150 krajów, a ich baza klientów liczy 10 mln.
W ostatnich tygodniach IdoSell ogłosiło więcej integracji z zagranicznymi graczami, co może wskazywać na dynamiczny rozwój i ambicje na rynku międzynarodowym.
Na podstawie: Źródła









