Polsko-Francuska Integracja E-commerce: Nowe Możliwości Dla Sprzedawców

Polsko-Francuska Integracja E-commerce: Nowe Możliwości Dla Sprzedawców

CZQ>PL>MARKETING
Polsko-Francuska Integracja E-commerce: Nowe Możliwości Dla Sprzedawców

Polska platforma sklepowa Idosell nawiązała współpracę z francuskim serwisem Cdiscount, co otwiera nowe możliwości dla sprzedawców. Dzięki tej integracji, sprzedawcy korzystający z Idosell będą mogli w łatwy sposób dotrzeć do francuskiego rynku.



Obecnie z platformy Idosell korzysta ponad 6,5 tys. sklepów internetowych, a w 2020 roku wartość sprzedaży wyniosła 12,5 mld zł. To świadczy o jej znaczeniu na polskim rynku e-commerce.



Partnerstwo z Cdiscount, który jest największym marketplace we Francji po Amazonie, to kolejny krok w strategii rozwoju IdoSell. Cdiscount działa od 1998 roku i obsługuje ponad 10 tys. sprzedawców z ponad 150 krajów, a ich baza klientów liczy 10 mln.



W ostatnich tygodniach IdoSell ogłosiło więcej integracji z zagranicznymi graczami, co może wskazywać na dynamiczny rozwój i ambicje na rynku międzynarodowym.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.