Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Informatyka na aucie: Jak technologia potrafi zaskoczyć

Informatyka na aucie: Jak technologia potrafi zaskoczyć

Informatyka na aucie: Jak technologia potrafi zaskoczyć

CZQ>PL>MARKETING
Informatyka na aucie: Jak technologia potrafi zaskoczyć

W 2012 roku w Vancouver wynająłem auto Ford Flex, które miało przy sobie technologię SYNC Powered by Microsoft. Już na początku podróży pojawiły się problemy, które wzbudziły nasze wątpliwości co do niezawodności technologii w samochodach.

Po załadowaniu bagaży i zamknięciu klapy, czerwony komunikat na desce rozdzielczej oznajmił, że auto nie ruszy. Bez manuala, który musieliśmy ściągnąć z sieci, nie wiedzieliśmy, co robić. Okazało się, że klapę wolno zamykać tylko automatycznie, a przed tym konieczny był reset systemu detekcji przeszkód.

Po szybkim zresetowaniu systemu, mogliśmy w końcu wyruszyć w drogę. Ta sytuacja pokazuje, jak technologia w samochodach, choć zaawansowana, może być również źródłem frustracji.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.