Marka osobista w PR - dlaczego jest tak ważna?

Marka osobista w PR - dlaczego jest tak ważna?

CZQ>PL>MARKETING
Marka osobista w PR - dlaczego jest tak ważna?

W najnowszym odcinku serii „O komunikacjiPRaktycznie” Marta Pokutycka-Mądrala rozmawia z Barbarą Krysztofczyk o markach osobistych i ich znaczeniu w pracy PR-owców. Czy eksperci powinni dbać o swój wizerunek tak samo, jak o marki swoich klientów? To pytanie zyskuje na aktualności.

Barbara Krysztofczyk, jako doświadczona trenerka i ekspertka ds. wizerunku, podkreśla, że personal brand ma ogromne znaczenie w dzisiejszym świecie. W dobie mediów społecznościowych, każda osoba staje się ambasadorem własnej marki. Dlatego PR-owcy nie powinni pomijać tej kwestii.

W odcinku omawiane są kluczowe aspekty budowania marki osobistej oraz codzienne wyzwania, które się z tym wiążą. Zachęcamy do obejrzenia rozmowy na PRoto.pl!


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.