Pandemia zmienia oblicze handlu online w Polsce
Pandemia zmienia oblicze handlu online w Polsce

Pandemia COVID-19 w znaczący sposób wpłynęła na przyzwyczajenia zakupowe Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po zakupy w internecie. Wiele osób odkryło wygodę oraz szeroki asortyment dostępny w sieci, co spowodowało, że rynek e-commerce zyskał na znaczeniu.
Elżbieta Dziuba, ekspertka ds. cyfryzacji z Konfederacji Lewiatan, podkreśla, że strategia utrzymania klientów stanie się kluczowa dla platform internetowych, zwłaszcza po zakończeniu pandemii. Firmy muszą skupić się nie tylko na pozyskiwaniu nowych użytkowników, ale także na zapewnieniu im satysfakcji z zakupów.
Wśród kluczowych trendów, które wpłyną na przyszłość handlu online, znajdują się omnichannel, customer experience oraz sprawna logistyka. Klienci oczekują nie tylko konkurencyjnych cen, ale także szybkiej dostawy oraz różnorodności dostępnych opcji zakupowych.
Na podstawie: Źródła









