Amazon Zmienia Logo po Kontrowersjach z Hitlerem
Amazon Zmienia Logo po Kontrowersjach z Hitlerem

Amazon musiał wycofać swoje dotychczasowe logo, które zostało uznane za kontrowersyjne i przypominało wąsy Adolfa Hitlera. Wiele osób zaczęło dostrzegać podobieństwo, co skłoniło firmę do podjęcia natychmiastowych działań.
Nowe logo, które wprowadzono w styczniu 2021 roku, miało na celu wywołanie pozytywnych emocji związanych z zakupami. Ikona paczki z uśmiechającą się strzałką oraz niebieską taśmą przylepną miała być symbolem radości, gdy klienci otrzymują przesyłki przed swoimi drzwiami.
Nowe logo najpierw trafiło na rynki brytyjski, włoski i hiszpański, a miesiąc później zadebiutowało w pozostałych krajach. W komunikacie Amazon podkreślił, że ich celem jest tworzenie radosnych doświadczeń zakupowych dla klientów.
Na podstawie: Źródła









