Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Amazon Zmienia Logo po Kontrowersjach z Hitlerem

Amazon Zmienia Logo po Kontrowersjach z Hitlerem

Amazon Zmienia Logo po Kontrowersjach z Hitlerem

CZQ>PL>MARKETING
Amazon Zmienia Logo po Kontrowersjach z Hitlerem

Amazon musiał wycofać swoje dotychczasowe logo, które zostało uznane za kontrowersyjne i przypominało wąsy Adolfa Hitlera. Wiele osób zaczęło dostrzegać podobieństwo, co skłoniło firmę do podjęcia natychmiastowych działań.



Nowe logo, które wprowadzono w styczniu 2021 roku, miało na celu wywołanie pozytywnych emocji związanych z zakupami. Ikona paczki z uśmiechającą się strzałką oraz niebieską taśmą przylepną miała być symbolem radości, gdy klienci otrzymują przesyłki przed swoimi drzwiami.



Nowe logo najpierw trafiło na rynki brytyjski, włoski i hiszpański, a miesiąc później zadebiutowało w pozostałych krajach. W komunikacie Amazon podkreślił, że ich celem jest tworzenie radosnych doświadczeń zakupowych dla klientów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.